torstai 17. lokakuuta 2013

Sadas

Me täällä jatkamme tämän viikon pituisen sunnuntain viettoa.
Aamuisin on nukuttu pitkään (lapset välillä kavereiden luona) ja tehty ja menty sen mukaan 
mikä minäkin päivänä huvittaa.

Tämä postaus on tämän blogin sadas :)
Sen kunniaksi kunnianosoitus Suomen syksyn kauneudelle sekä ennen kaikkea kaiken Luojalle.

Alla linkki josta kuulette kuinka komiasti Matti Esko, Esa Eloranta ja Bablo nämä sanat laulavat.
Kuvituksena ehkäpä jo tämän syksyn viimeiset ruskakuvani.
Suosittelen lämpimästi kuuntelemaan :)



Taas Luojan  luomaa mä ihailen
suurta ihmettä mestarin
taas Luojan suojaa mä rukoilen
luona kauneimman alttarin.
Voit täällä etsiä kauneutta
maalauksista Rembrantin
tai todistusta suuremmasta
veistoksista palatsin.
Taas Luojan  luomaa mä ihailen
suurta ihmettä mestarin
taas Luojan suojaa mä rukoilen
luona kauneimman alttarin.
Mä erämaahan matkani suuntaan
kun kaipaan rauhaa mun sisimpään
se uskon voimaa vahvistaa
johonkin meitä pyhempään.

Taas Luojan  luomaa mä ihailen
suurta ihmettä mestarin
taas Luojan suojaa mä rukoilen
luona kauneimman alttarin.
On honkametsä mun kirkkoni
sen edessä mä polvistun

on maisema tää mun temppeli
mä sielussani vahvistun.

 Taas Luojan  luomaa mä ihailen
suurta ihmettä mestarin

taas Luojan suojaa mä rukoilen
luona kauneimman alttarin.













1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Onnea Sadannesta! Hienon biisin nuo miehet tuossa vetäsi! T.Marja